Můj blogLinkbuilding, seo

webové stránky ceník

Publikováno 08.12.2012 v 22:36 v kategorii Novinky, přečteno: 109x

Postavit opravdu dobrou webovou stránku, ale nebude vůbec snadné. Fungující web musí dodržovat několik základních pravidel. Počínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes vhodné texty, reprezentativní grafiku, správnou stavbu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal web, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují nejnovější postupy a přání svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která se o vše postará, zkuste se s klidem oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Ale dneska už může být jasné, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom objevit, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Mnoho provozovatelů www stránek investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale jestliže www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Skvělý web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu webových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz