webové stránky ceník
Publikováno 08.12.2012 v 22:36 v kategorii Novinky, přečteno: 109x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Ale dneska už může být jasné, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom objevit, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz